معیارهای زیربنایی طراحی وب سایت های تجاری
این مقاله توسط مرکز طراحی وب سایت ارزان ایفانت آماده شده . شما می توانید ما به تبادل لینک رایگان بپردازید.
صفحات تجاری در کل دارای سه عنصر هستند :
خصوصیات محصول: هر مشتری باید بتواند یک محصول خاص را از میان مجموعه ای از محصولات مشخص نماید. این کار میتواند به صورت تصویری، با استفاده از یک لیست انتخابی یا با استفاده از یک برنامه جستجو انجام گردد.
مشخصات محصول: بیشتر محصولات صنعتی همراه با توضیحاتی عرضه میگردند که صفحه توضیحات نامیده میشود یک صفحه مشخصات ترکیبی از متن، تصویر و توصیفاتی در مورد کارایی محصول در یک ورق کاغذ است. خصوصیات کارایی یا تصویر تشریح کننده اجزای کالا، معمولا عامل فروش یک کالا میباشند. البته با توجه به قابلیتهای وب، ایجاد صفحه مشخصات کالا در وب به الگوی سنتی، محدود کننده به نظر می اید. مشخصات کارایی محصول میتواند به صورت 3d و همراه با حرکت ایجاد گردد، همچنین خود محصول در حال انجام کار، قابل نمایش باشد.
ارتباط با مشتری: کارت های جالبی را که در آنها از شما سئوال میشود «آیا مایل هستید که نمایندگی خدمات مشتری در مورد محصولی خاص با شما تماس بگیرد؟» را به یاد بیاورید. با استفاده از سایت سئوالات تقریبا پس از پرسیده شدن جواب داده می شوند. طراحی صفحات خرده فروشی کاملا با صفحات صنعتی متفاوت است چرا که در مورد محصولات خرده فروشی، انتقال اطلاعات تکنیکی چندان مورد توجه نمیباشد. به هر حال چیزی که در این نوع صفحات دارای اهمیت فراوان است، تطابق تصاویر با اصل کالا میباشد.
این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ارزان ایفانت آماده شده . شما می توانید ما به تبادل لینک رایگان بپردازید.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر